søndag den 13. maj 2012

Sidste nat i Miami

Hej Villads

Så det sidste nat i Miami og jeg kan som sædvanligt ikke sove. Vi har brugt dagen på at få købt de sidste ting på listerne og hente Rigmors nye bedste ven. Desværre kom vi til ikke at forberede os ordentligt med henblik på at komme i en af de der velassorterede kagepynt butikker, så vi kom derud en time efter, der var lukket, brand ærgerligt, men så har vi lært det.

Dobbelt synd for Rigmor: Hun havde set en rigtig lækker computertaske i Walmart , som vi ikke købte fordi hun lige havde købt en i Apple store. Den er så imidlertid ikke til at finde i vores 800 tasker. Altså en god grund til at købe den anden, den er så imidlertid ikke til at finde i 8000 kvm stort Walmart. Vi har nu tvunget Rune til at besøge en anden afd idag. - Og så var det mest hende, der gerne ville i kagepynt butik.


Og hvorfor er det altid sådan at man få en masse gode ideer den sidst dag på ferien? Vi kunne godt lige bruge et par dage mere herovre. Samtidig med at jeg glæder mig helt vildt til at komme hjem til dig og haven og hønsene og de små kyllinger der på vej. Glæder mig tilgengæld ikke til at undvære varmen herovre, har ikke haft en trøje på siden vi ankom. Eller til at undvære bilen, som for os fattigrøve har været topdollar.

Pigerne har planlagt at stå så tidligt op, at de kan nå hotellets morgenmad - som lukker 9.30 -hvilket ikke er sket den sidste uge. Derefter en Tour i poolen, så i Walmart, og til sidst en dukkert på Miami Beach inden afgang til lufthavnen.

Runes plan er at støvsuge og vaske bilen, hvilket jeg ikke er enig i med en udlejningsbil, men ham om det.

Min plan er bare at fylde så meget i kufferterne som muligt. Og drikke en masse kold cola, det stopper nemlig, så snart vi sætter fødderne på dansk jord.

Vi ses i morgen,

Kærlig hilsen din ynglings mor

1 kommentar:

  1. Kære alle fire.

    Velkommen hjem fra en dejlig varm tur. Nu kan det være at Karen kan forstå lidt om hvorfor vi er rigtig glade for Østen og dens varme.
    Håber ikke I kom til at betale for meget i overvægt med alt det I har investeret i! Jeg sidder p.t. på Riget og venter på en lægesamtale og derefter har jeg aftalt med Anni at mødes på Kultorvet til brunch. Da jeg i går gik herfra var hun på vej til bussen op til Villads, så her i byen kan man også mødes tilfældigt. At I møder nogen som hjemme bor så tæt på Jer, viser kun hvor lille verden er blevet. Det bliver spændende om Oda får samme idenår hun skal konfirmeres.
    Glæder mig til at se billeder .
    Kærlig hilsen Kirsten (Gilbert er i Polen på jagt)

    SvarSlet