onsdag den 2. maj 2012

Lidt mere natte snak

Hej Villads. 
Så faldt Oda endelig i søvn og jeg fik lille Ip tilbage. Er lidt træt at sidde på badeværelset og strikke om natten, for ikke at forstyrre dem der kan sove. Tror Oda og jeg har fået jetlag på forhånd, spændende at se om det er de andre der bliver ramt når vi kommer hjem. 
Måske er det ikke så galt at det ikke er godt for noget at vi mistede en dag. her i Miami. For så slipper vi vist for en dag mere i shoppingmood. Men den tog vi selvfølgelig i London. Pigerne har allerede købt så meget at vi har måtte købe en større kuffert, der er tøj nok til et helt børnehjem hvis du spørger mig. Idag mangler vi vist bare Hollister hvor vi skal have købt nogle ny t shirt til dig. Ellers er planen at komme ud af Miami og afsted til The Keys. . . Florida sydligste sted. Håber solen kommer lidt frem idag så pigerne kan kommer en Tour i vandet her på Miami Beach. Sender en blomst med. . . .fordi jeg kan

1 kommentar:

  1. Hej allesammen
    Hvor vi glæder os på jeres vegne, det lyder som om i alle nyder det i fulde drag.
    Jamen så skal i vel til at spille wordfeud? Bare sig til.
    Her er det rigtig blevet sommer, lige indtil vi skal have bededagsferie så lover de vist regn.
    Jeg undrer mig gevaldigt over at du kunne få lov at have strikkepinde med i flyveren??
    Kære Villads: nyd stilheden derhjemme, der bliver vist drøn på når de 4 kommer retur og skal fortælle og vise alle indkøbene.
    Kærlig hilsen fra Asmindrupgården

    SvarSlet