onsdag den 2. maj 2012

Hvad skete der lige der?

Kære Villads
Så har jeg oplevet det med........ Vi har været 7..... Siger og skriver 7 stive timer i GanløseStort shopping center. Det var så stort at du ikke drømmer om det. De havde vogne med net så store som affaldssække og sæder. . . . Så når man har købt så meget at man ikke kan slæbe det og ens mand er så træt at han ikke kan gå længere, henter man bare en vogn og festen kan fortsætte. Jeg så damer der blev kørt af deres mænd, mødre der blev kørt af deres sønner og så Oda der blev kørt af sin far. Og jeg har endelig fundet glæden ved at shoppe, jeg skal bare ikke have 2 teenagere med på slæb, så dem overlod jeg til Rune og gik amok. Nok mege heldigt at nogen lige har fået udbetalt deres efterlønspenge!  Og ikke så heldigt for vedkommende der har anbefalet stedet . . . En cafeejer i Ganløse kan godt gå rundt og være bange!!!

Og inden hele denne shopping affære fin vi et nyt familiemedlemmer. Rune har været i appelshop og adoptere den iPod jeg sidder og skriver på nu. En fantastisk lille legekammert. Oda og jeg der ikke kan sove om natten skændes allerede om den og må sætte uret til 15 min hver. Min  tid er udløbet nu. Skriver senere og skal også have lært det med billederne. Kærlig hilsen mor og os 4 på tour

1 kommentar:

  1. Hvor er det fantastisk, Alex! Jeg er faktisk lidt stolt over, at jeg har været med til at grunduddanne dig til monstershopper i N.Y. sidste år ved denne tid! Og nu er du så også sprunget ud som Apple-fan ... I skal passe på, I andre - det bliver dyrt, det der:-)

    Knus og god vind på resten af turen fra moster Lene, der nyder solen og de 20 grader herhjemme - så længe det varer. Følger jer konstant i tankerne og glæder mig til hvert et pip på bloggen.

    Også en kærlig hilsen til dig, Villads, der lige som os andre er med på sidelinjen Jeg tror, du får en rigtig glad familie hjem!

    SvarSlet