torsdag den 3. maj 2012

En episode fra PRIMARK i London....

Hej Villads.

Fik vist aldrig fortalt om en lille episode vi havde i PRIMARK i London.

Vi havde som bekendt ikke meget tid, og selv om vi var kommet lige da de åbnede, var der allerede kø ved prøverummet, da Rigmor kom med sin kurv med 40 stykker tøj. Man må kun have 8 dele med ind i prøverummet ad gangen, og så får man et nummer til sin kurv, der står i et andet rum. Smart, så kunne jeg bytte det uønskede tøj, mens Rigmor prøvede i det næste..... Troede vi!!.

Men fordi der konstant er mange i kø, er det firmaets politik man kun måtte prøve 8 ting, og så stå i kø igen. Rights !! Det var vi simpelthen for lækre til. I første omgang vidste jeg det ikke, næste gang spillede jeg dum, 3. gang hidsede jeg mig let op, så træk jeg kurven hen til prøverummet, og lod som om vi var på vej ud. Heldigvis havde damen ret travlt, så jeg snød mig til at smide håndfulden af tøj ind til Rigmor, der prøvede tøj i et væk.

Vi blev selvfølgelig opdaget og kurven blev fjernet. Vi tænkte det nok var på tide at gå og forlod stedet, mens et par hærdebrede sikkerhedsfyre ankom til stedet....... Lad os komme væk, vi skal nå et fly om en time! Resten af tøjet måtte Rigmor prøve foran et spejl i butikken. Ikke det fedeste med shorts, så der kom et par med hjem, som Oda allerede har arvet. Egentlig også lidt fjollet kun at have 15 prøverum i så stor en butik. De havde f.eks 20 kasselinjer. Men vi slap ud og nåede flyet. Vi ses! /kh ALEX

Ingen kommentarer:

Send en kommentar