fredag den 26. juli 2013

Mor styrer bus og tog

Fredag d. 26 juli

Hej Villads. 

Så står jeg igen sammen med de andre ventemænd foran en butik. Denne gang er det Victoria's Secret. En mega dameundertøjsbutik  i flere etager. Rune har været inde og gå en runde, men jeg blev træt allerede i indgang. 

Men hvis vi starter med, hvad der skete igår. Jeg startede dagen med at forlade undergrundsbanen, mens de andre kørte videre ind til byen. Jeg var lidt uroligt til start, men blev hurtigt fortrolig med tog og bus systemet. Turens mål var et lille hyggeligt havecenter for enden af Kings Road - Worlds End Garden center. Da jeg først var kommet ud på egen hånd, var jeg ikke til at drive ind igen. Så det blev eftermiddag før jeg mødtes med de andre. De havde brugt dagen på mere shopping. 

Vi var alle lidt trætte og sprang på en bus og kørte til Regents Park. Pludselig sagde Rune: "Denne park er vist ikke langt fra Madame Tussauds Voks museum. - og afsted var Oda og jeg. Vi havde googlet lidt på det tidligere og næsten givet op på forhånd. Der var trusler om mange timer i kø og meget dyre indgangsbilletter. Men Oda og jeg tog chancen og var heldige. Der var ikke kø udenfor, så vi stod kun en time. Der var flere der gav op på halvvejen, og en af dem gav os en gratis fribillet. Så vi var heldige. Vi havde desværre ikke andet kamera end Odas Blackberry,  men jeg blev både fotograferet med George Cloonie, Colin Firth, Bruce Willis og Sean Connery, så jeg var glad.

I udgang sad Rigmor og Rune og ventede på mig. Vi var nu både sultne og trætte. Mark & Spencer Simply Food reddede os igen igen og så hjem.

Da Rune og Oda var færdig med først at råbe, og så at tude over de danske fodbold piger, gik pigerne og jeg igang med at planlægge en punkt til punkt rute til dagen efter. 

Her til morgen stod vi tidligt op, og afsted til først en butik fuld af altskens ting og sager til kageproduktionen på Måløvvej 20. Der var så nogen der havde vendt kortet på hoved, så vi fik en lidt lang gåtur derude. Næste punkt var 99 pence ( ca. 8,50 kr ) shoppen i Elephant and Casell center. Det var et værre rabarberkvarter, så da vi havde tømt den, måtte vi hurtigt videre. 

Ind til byen igen og frokost på Pizza Hut. Der mødte vi Rune, som havde brugt dagen på lejet cykel. 

Senere skal vi mødes med familien Schak-Nielsen fra Ganløse til middag på Five Guys, altså hvis køen ikke er for lang. 

Kys fra Moar..... Glæder mig til at se dig mandag og vores uge sammen i sommerhuset i næste uge. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar